onsdag 20 april 2011

Sämst på uppdatering

Tänker skylla på skolan. Det mesta av min tid går åt att plugga, och när det finns lite andrum så har jag fullt upp med att bara finnas till (göra sånt som är kul) och försöka hålla min lgh snygg. Så varken orkar lr hinner skriva så mkt här. Kan väl låtsas att jag skaffat mig ett liv. ;)

Idag håller jag på att tvätta, städa och packa. Ska ta bussen hem till Jämjö imon bitti. Efter att ha lämnat av mina grejer och slängt på lite smink ska jag sen ta bussen in till stan för att shoppa och umgås med världens bästa Johanna! Gillas skarpt!! Sen på fredag blir det fest på Hästö, för att fira Anna som fyller år idag. (Grattis!) Och lördag tänker jag mest ligga död och sen åka till farmor och farfar för att käka en massa gooooood mat. Söndag = hemfärd till Kalmar.

Liten kort uppdatering från mitt liv iaf. I'll be back! Tjyss!



Påminnelse; http://www.blocket.se - barbord och två stolar

2 kommentarer:

  1. Tjihooo kul med en update!! Imon blir de shoppping känner jag på mig :D <3

    SvaraRadera
  2. Det hoppas vi på! Vill hitta en vit kavaj till fredag.. :D <3

    SvaraRadera