torsdag 28 juni 2012

Vardagslyx (igen!)

Åh, har haft en så riktigt bra dag idag! Steg upp vid åtta och tog bussen in till stan där jag mötte upp Josse och Johanna utanför Scandic där vi sen gick in och köpte frukost och satt på deras ute servering och käkade i solen. Grymt härligt! Och definitivt värt pengarna. Efter det traskade Josse och jag en runda på staden, Johanna var tvungen att kila iväg eftersom hon skulle jobba. Hittade mig ett par nya svarta byxor som sitter tight (äntligen!) och en super fin tunn kavaj i korall färg. Så lyckades bränna de sista kronorna där men är riktigt nöjd så det får vara värt det. Blev sen bjuden på jordgubbar med mjölk hemma hos Josse - nom nom nom! Väl hemma sen käkade jag en sen lunch och slängde mig på golvet i ute-rummet för att plugga och sola. Somnade gott ska väl tilläggas så jätte mkt plugg blev det inte, men lite iaf. Så ja, min dag idag på ett par rader men åh så bra den har varit. Tack finingar för idag! Puss!


Snor Johannas bild från imorse då jag inte tog ngn egen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar