torsdag 24 september 2009

4 dagar kvar

Vill haa.. (A)


Inte långt kvar nu alltså! :O På måndag bär det av! Är super nervös, men längtar samtidigt jätte mkt. Igår jobbade jag mellan 7 och 12 sen tog Johanna och jag bussen upp till Sanne för att inspektera hennes lägenhet. Hennes STOOORA lägenhet! Och inte att förglömma hennes walk-in-closet!! :O Mycket väl godkänt, säger jag bara, med guldstjärna i kanten! Mkt trevligt hade vi iaf :D Jag tkr om er så mkt tjejer, kmr sakna er ngt enormt! Y

Idag har jag haft en ganska dryg dag på jobbet, fast eftersom det har regnat har det vatt rätt skönt att jobba ändå. Imon är det sista dagen på Beckers på ett år :'/ Lite smått sorgligt faktiskt.. Men jag ska nog överleva, frågan är om dom överlever utan mig ;) haha



Nu ska jag återgå till mitt Idol-tittande!
Bye-Bye :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar