onsdag 30 september 2009

Day 2

Super-Nannyn Amanda sitter och panik-letar ljudböcker på Italienska medan nonna läser för barnen x) Känns sååå bra att jag inte lärt mig ett skit på de två åren med Sven-Axel - värdelöst! Verkligen totalt bortkastad tid! Menmen, min kära mor ska skicka ner min pärm från studietiden och sen får jag väl beställa mig en kurs på ljudbok så kanske det lossnar sen :P

From imon till måndag är Greta ledig, så då ska vi på rundtur i omgivningen och även köpa ett italienskt pre-paid till 'nallen' min. Hoppas på en sväng till Florens (A)

Nu såhär 45min efter att jag börjat skriva, x), har Massimo kommit hem och börjat med middagen. Gissa vad det blir! Pasta! x) Hade aldrig funkat att köra GI här nere - haha! Får hoppas att denna "dieten" funkar bättre ;P

Edo har annars skött sig förvånansvärt bra idag, trots lite utbrott då vi gick in efter att ha varit ute (han verkligen älskar att vara ute) Plutten har varit extremt kelig och somnade på min axel innan idag (A) Nu ikv fick dem oxå sina presenter, vilket var lyckat (tack gode gud) Brumbrumm! är det ljud vi har hört från lilleman medan han kört runt sin vita Porsche ^^

Btw, vattnet är fullt av järn så mitt hår skimrar numera i oranget :( Måste köpa silverschampo! Undrar vad det heter här.. *hmm*
Nej, nu när jag skypat med mor min är det dags att sova. Hoppas allt är bra med er där hemma! (sålänge ni inte har bättre väder än vad det är här ;) )


Night, night :*

(av ngn anledning funkar det inte att lägga in bild)

2 kommentarer:

  1. Hej mosters unge. Mormor skickade länken så nu kan jag ha koll på dig:-) Kram kram

    SvaraRadera
  2. Hej moster :) Va bra, hoppas allt är bra med er där hemma. Kramar

    SvaraRadera