torsdag 1 april 2010

Bättre sent än aldrig

Lördagen var toppen! :D Tack igen alla för en toppen kväll och för alla fina paket!! Bilder kommer kanske(!) en annan dag, orkar inte fixa med det just nu. ;) Men hade verkligen jätte kul och jag hoppas ni andra hade det med. :)

Annars har jag inte gjort så mycket denna veckan, jobbat tisdag och onsdag. Måndagen minns jag typ inte :P Men har ett svagt minne av att jag var i stan. Haha! Och idag har jag oxå vatt i staden. :) Köpte mig ett par vår/sommar skor, en somrig klänning och en knall rosa trenchcoat. :D

Nu sitter jag och käkar vaniljglass och Noblesse (som jag fick av Dolce & Love i lördags) och dricker vitt vin. ;) Kalorier så det skriker om det, men orkar inte bry mig idag. Så nu tänker jag bara gotta mig!

See ya! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar