onsdag 21 april 2010

En egen hund? Ja, tack!

Dålig uppdatering igen.. Helgen med Ludde var toppen. :D Lördagen var vi ute i tre timmar mitt på dagen, promenad och en massa lek, både han och jag däckade på kvällen sen. :P På söndags morgonen gick vi en liten runda i skogen med m&m. Och han är sååå duktig! :O Han kan springa lös trots att han aldrig varit där förut och han lyssnar på allt man säger till honom. Feg är han dock, så man känner ju sig inte särskilt skyddad med honom. Han springer bakom benen och tkr att jag ska skydda honom. Knäppis! Men han är så söt så det är lätt att förlåta honom. ;) Nästa vecka ska vi passa honom igen - great!

Idag funkar min telefon igen, btw. Har vatt död i ett par dagar nu (Abstinens!) men nu lever den igen. Wohoo! Haha! :D Men NU, för 30min sen, måste jag springa in i duschen. Ska lunchdatea (egen-påhittad-stavning?) med Johanna vid tolv. :) Ciao ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar