onsdag 15 december 2010

I'm dancing with myself

Mmm, havregrynsgröt! Lr inte.. Har typ förätit mig på det, men hade inte mkt till val idag. Kylen ekar.. MÅSTE ta mig bort till affären idag. Migränen får helt enkelt följa med. Om den nu måste. Dåligt kylskåp i den här lghten faktiskt, det borde fylla på sig självt liksom. ;) Jaja, ngn gång ska väl jag oxå lära mig att planera mina måltider. Eftersom huvudet värker och jag känner mig allmänt sjuk idag blir det så mkt soffliggande läge som möjligt. Ska ju då som sagt ta mig bort till affären, sen måste jag plugga lite och när jag inte fixar att ligga still längre tänker jag ta ett tag här i lghten. Måste storstäda innan jag åker hem över jul. Annars kmr soffan som sagt vara min bästa vän idag.

Nu får det vara nog med onödig info för tillfället. Puss!






















I'm in love! (A)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar