torsdag 2 december 2010

Up all night

Okej, har lugnat ner mig lite nu. Emma och jag ska plugga på "Hubert"-delen tsm imorgon. Så ska vi nog kunna sätta den med. :) MÅSTE! Så nu ska jag ta tag i sista delen, ska försöka göra den helt klar ikv så att jag bara kan "nöta" imorgon. Kmr säkert ta halv, om inte hela, natten. But that's life! Sova får jag göra hela söndag. ;) Lr ja, nästan hela. Tänkte träna då med, har ju inte gjort det på hela veckan.. :(

Fick tbk resultatet på för förra veckans engelska uppgift. 9 av 10 poäng! :D Hade bara gjort ngt fel med adressen, typ formatet, annars var själva brevet jätte bra enligt läraren. Nöjd är jag! :D Ville inte skryta på ngt vis utan bara dela med mig av att jag blev så glad. Lite glädje bland all tenta-ångest. ;)

Nej. En kopp kaffe till så kanske jag kmr ngnvart. Sov gott mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar