fredag 4 mars 2011

Honungste

Valde att stanna hemma idag. Febern har gått ner men jag är fortf tät i luftrören och har grymt ont i halsen, plus att kroppen inte riktigt är som den ska efter nästan en vecka med feber. Inte en muskel som fungerar som den ska. :P Så hade inte kunnat hjälpa till särskilt mkt idag iaf.

Passar på att plugga lite idag ist, och tvättar. Ingen som hade bokat tvättstugan idag så då kryssade jag i mig snabbt. Ska försöka göra en lista över vad jag ska äta nästa vecka med tänkte jag, och sen ta mig bort till affären och handla. Jag har så svårt för att komma på vad jag ska äta om dagarna så tänkte göra mig ett "schema" för att underlätta.

Annars dricker jag honungste i mängder just nu. Superbra för halsen! Och faktiskt gott! Är inte jätte förtjust i honung men utblandat som te så är det riktigt gott. :) Så det är min drog just nu.

Nehe, tvätten väntar. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar