onsdag 9 mars 2011

Natti

Klockan är bara 11 men jag är så trött att jag inte längre kan fokusera blicken. Har pluggat på hyfsat bra idag ändå (bäst för mig det!). Hur det känns vet jag inte längre. Det går liksom upp och ner, ena stunden är jag på bristningsgränsen och har sån ångest att jag bara vill hoppa av och nästa sekund känns det som att "jo, men det kan nog gå det här" och jag är nästan beredd på att ge upp plugget för idag. Så nej, jag vet inte alls. Men hoppas på att det är de positiva känslorna som har rätt. Tänker faktiskt krypa ner i sängen nu. Ska läsa igenom mitt lilla häfte en gång till men sen ger jag upp. Behöver ju ha lite sömn med om jag ska fixa det här.

Imorgon ser det då ut som så att jag skriver tenta mellan 8 och 12 (tror inte jag kmr sitta tiden ut) så håll gärna en tumme lr två för mig då. Kl 13 blir det sen möte inför de eventuella Thailand-studierna. Efter det ska jag SPRINGA en snabb runda på stan för att köpa en blus jag tittat på tidigare. Sen så ska då Josse och jag gå ut och fira vår födelsedag på ngn utav Kalmars restauranger (har inte bestämt vilken än). Nej, har inte tid att sitta här längre. Sov sött!! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar