torsdag 25 augusti 2011

Arg

Har tvättstugan idag, och jag slänger snart ut maskinhelvetet genom fönstret..! Ursäkta franskan. Är så trött på att maskinen inte funkar. Aggressivitet på hög nivå här just nu. Hade annars en väldigt bra dag idag. Men när jag nyss var nere för att hänga upp tvätten (som jag fått göra om sköljning och centrifug på redan en gång) så var jag tvungen att starta om den ytterligare en gång... Panik!! Huvudvärken bara exploderade i huvudet. Köper snart en egen maskin!



Dem har försökt laga maskinen men hittar inget fel på den, och tydligen ska den funka ibland (vilket jag visserligen inte märker av). Men jag är bara så trött på detta nu! En maskin ska ju inte behöva ta 2½ timme att bli klar lr? Ååååh!

Förlåt, men var tvungen att skriva av mig. Tilläggas ska kanske att jag inte är arg på min hyresvärd på ngt vis eftersom dem försöker gång på gång att göra ngt åt det. Utan ilskan är riktad helt mot maskinen. (ett dött ting I know, men jag tror fanskapet jävlas med mig!) Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar