tisdag 16 augusti 2011

Pluggeliplugg

Skriver omtenta i marknadsföring imorgon. Och jag är taggad till tusen! (lr om det är koffeinet som spelar mig ett spratt kanske) Sitter just nu och svarar på gamla tentor och blir morgondagens likadan så känns det braaaa. Har iaf hällt i mig en stor (och då menar jag STOR) mugg kaffe och rabblar så det ryker om det olika segmenterings variabler, skillnader mellan varor och tjänster, begrepp som "word of mouth" och ja.. you name it! Tänk vad lite motivation kan göra. ;)


Imorgon kmr även syster och mor upp med alla mina grejer som är kvar i Jämjö och sen ska vi shoppa lite granna. Wiie! Kvällen kmr jag sen spendera med Emsis, det blir filmkväll för hela slanten. :) Skulle egentligen gått ut men efter olika anledningar blev det bara hon och jag, och E ska dessutom upp tidigt på torsdag så det får bli en kväll i soffan ist. Kanske lika bra det, så kan jag göra lite nytta på torsdag och kanske träna till och med..? Vi får la se, brukar ju bli som det blir med mina planer. ;)

Lite vågat att säga att det känns bra inför morgondagen kanske, men jag försöker byta taktik för att peppa mig själv. ;) Nu är det dags att återgå. Talk to you later! Bisous!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar