lördag 3 oktober 2009

Förkyld

Solen skiner och jag är "befriad" från barnpassning idag. Hade tänkt ut och gå en runda och sen sola, men ist ligger jag i min säng och är förkyld.. Har jätte ont i halsen, knappt ingen röst, och huvudvärk. :( Inget roligt alls!

Hemlängtan känns extra mkt när man är sjuk och inte orkar göra ngt..

Har iaf roat mig med att kolla på Extra Extra!, mkt bra underhållning. Har skrattat så tårarna runnit. x) Me love tv3-Play! Däremot tkr jag INTE om tv4-play, för dem dikriminerar mig för att jag inte befinner mig innanför Sveriges gränser.. >( Mkt elakt! Jag har till min räddning hittat lite underhållning på svt-play oxå ;) Så ska väl överleva även att jag missar Idol :(

Igår var jag i Siena en sväng helt själv, var lite nervöst först men det gick bra. Fantastiskt fin stad! :D Hittade även lite kläder som jag tänker köpa när kontot är utökat ;) Tog en massa bilder, men av ngn konstig anledning kan jag inte lägga upp dem :/ Men så fort det funkar lovar jag att lägga upp dem!

Well that's me for now.
Ciao!


Mariana, Henrik, Marcus och familj, Massor med Kramar till er!

3 kommentarer:

  1. Hoppas att du snart känner dig bättre och kan njuta lite av solen!! :) Ibland tycker jag att man känner sig ensammast i världen, speciellt nu när man inte är hemma. Vardagen är så långt borta och man får helt enkelt skaffa sig en ny vardag. Tycker att det kan kännas hemskt ibland och då vill jag bara hem såfort som möjligt, men det är bara att bita ihop och ge det en ärlig chans. Det finns fler som sitter i samma båt :) Ha en fin kväll! :)
    P.s Många minuspoäng till tv4 :(
    www.nickiiis.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Tack :) Idag är jag bättre, fast solen har såklart inte synts när jag tänkt gå ut, utan bara när jag varit upptagen med annat :P Jag håller med, igår var en sån dag då jag bara kände mig ensam och ville hem.. Precis, man måste iaf försöka även om det är jobbigt. :) Dsm,dsm! :)
    Massor med minuspoäng till dem!

    SvaraRadera
  3. Nu har jag börjat läsa din blogg. Vad kul att följa ditt äventyr. Låter härligt. Jag har också börjat blogga men mer om livet som händer här. Ha det bäst, kram Mariana

    SvaraRadera