söndag 31 januari 2010

Addicted

Idag har jag låtit IKEA och Modehuset i Hansa City (som det numera tydligen heter) få äran att ha mig på besök. ;) Eftersom jag inte kan låta bli så blev det såklart lite inköp, men är nöjd! Och lyckades hålla en någorlunda låg slutsumma.



Mina små inköp (A)

Köpte oxå en tröja till mammie på Gina och en present tills när hon fyller år. Ja, jag vet det är ett tag till men hon ville ha den i födelsedagspresent och ja, she's the boss. :)

Fick sms från Ola för ett litet tag sen = jobb imon 12-19. Kan jag behöva! :P Det är inte lätt att vara beroende av att shoppa. Haha! På torsdag blir det förhoppningsvis en fika i staden med fröken Strauss. :) Det var ett tag sen nu! Sen hoppas vi på att jag ska kunna åka och våldgästa min Dolce i Kalmar på lördag.

Nu ska jag gå och kolla hur det går för syster med gymnasievalet. :)
Ciao!


3 kommentarer:

  1. härligt med lite vårkläder stumpan!! :) <3

    SvaraRadera
  2. Vimsiga moster trodde du varit i Helsingborg, fick googla Hansa City:-) Undrar vem jag fått "vimsig genen" ifrån?:-) Vi var där för 1 månad sen ungefär, mysigt tyckte jag:-)

    SvaraRadera
  3. Johanna: Ja, visst är det! Nu ska det bara bli lite vår med :P

    Moster: Hmm, nej helsingborg har jag inte varit i. :) Jadu, men mamma och pocke är ganska vimsiga dom med så det ligger definitivt i släkten ;) Jaa, det var jätte mysigt, alla mina favorit butiker samlade på ett ställe :O Det kan knappast bli bättre! :)

    SvaraRadera