måndag 11 januari 2010

Bra dag

Träningsvärk i mer lr mindre hela kroppen idag x) Även magen! Wohoo! När jag kom till jobbet hade vi fått leverans - fyra pallar med färg att packa upp... Suck! Men det gick fort och var rätt skönt för då mjukades musklerna upp lite igen :) Dagen var annars helt okej, med lagom mkt folk. Fick skjuts hem av Ola - tack! Hemma hade min snälla mammie lämnat mat till mig på spisen, köttgryta och ris. Mums!

Efter att ha ätit mig mätt och däckat en halvtimme framför Scrubs drog jag på mig träningskläder och termobyxor och traskade ner till gymmet. Super skönt att gå, trots att det blåste lite. Massor med folk som tränade idag, (alla nyårslöften har ju börjat gälla nu) men lyckades ändå få tid att träna lite själv. Tog dock bara de muskler som inte ömmade av träningsvärken. Så nu kmr jag definitivt ha träningsvärk i hela kroppen imon. xP Men det tkr vi om!

Nu ska jag pallra mig in i duschen och sen packa väskan för att åka in till Alexander och sova i Martinas lägenhet. :) Jobb imon igen 10-19.
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar