onsdag 20 januari 2010

Inte en tråkig dag

Vilket jobb jag har asså x) Underhållande till max!
-50 åriga gamla gubbar som säger (efter att ha gett mig sitt nummer för att han vill att chefen ska ringa honom) "ja och vill du ngt annat så kan du ju ringa oxå ;)" AS IF!! Blääää!
-kunder som aldrig hört talas om att man kan ha vinyl/plastmatta på golvet.. (och han levde definitivt under 70-talet) :O
-"Visst var det skönt att vara ledig igår? Nej, visst fan det var bara jag som var ledig. Höhö!"
-kollegor som helt bryter ihop av skratt, och inte klarar av att berätta vad som är så kul (funderade ett tag på om han blivit helt knäpp) ;)
-OCH kunder som sätter upp tapeter med målarfärg (och därav skratt-anfallet ovan)! x)
Underbart!

Och sen "Amanda?" "Aa.." "Jag skulle bara säga att jag är ledig imon." Igen! Tack!
Haha! Vad kan jag säga? - Jag älskar mitt jobb! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar