söndag 21 mars 2010

Lördagsmys?

En vecka med huvudvärk. Jippie! Not. Men en låsning är det definitivt, för det släpper medan jag typ tränar lr rör på mig så att jag blir riktigt varm. Så tills onsdag morgon får jag försöka överleva, då är det dags för en omgång hos kiropraktorn. Skönt värre! :D

Imon ska jag följa med Alexander när han kör sin mormor till Kristianstad. Skönt att göra något annat än att gå hemma när man är ledig. :) Just nu försöker jag fördriva tiden med att kolla runt på datorn och med hög musik i öronen, Alexander kollar på Jurasic Park (vet inte hur det stavas) och jag vägrar se denna film. :P Den är absolut inget för fega lilla mig. :S Men snäll som jag är får han se slutet, jag fick ju se hela bond filmen iaf. ;) Haha!

Dåligt med svar till den 27.. :/ Men imon är ju sista dagen så får hoppas på att fler hör av sig då. :) Vill ju inte behöva ställa in! :O

Nu är filmen slut, så ska krypa ner hos älskling i sängen och kolla på Ballar av stål.
Nattinatt :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar