torsdag 4 mars 2010

Väckt

Idag har jag än en gång blivit väckt av min morbror. :P Idag ringde han halv tio! Skönt ändå att komma upp lite i tid, kanske att jag kan åka in till stan då. :) Så jag får väl tacka honom för det. ;) Behöver iaf köpa mig nya träningsskor och ett par riktiga skor att ha på jobbet - har så ont i fötterna. :(

Skulle käkat lunch med Hannah idag, men hon är sjuker så det får bli en annan dag. Igen! Haha! Det är inte lätt att hitta en dag då vi båda är lediga, men vi ska nog lyckas. ;) Solen skiner idag igen, underbart! Hoppas snön försvinner fort nu! Lr ja inte för fort, vill inte ha ngn översvämning i mitt rum. :S

Nej, om jag skulle ta och fixa tvätten som mammie bad mig om kanske, och sen göra mig i ordning och åka in till stan. Lika bra tror jag, annars fastnar jag väl här. :P

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar