tisdag 16 mars 2010

Sunshine

Usch, ha inte skrivit på ett tag nu. Fy skäms på mig! ;)
Födelsedagen firades med mammie och systeryster. :) Dom hade gjort en super smaskig terrätters middag till mig när jag kom hem från jobbet. Och till detta drack jag min första egen-inköpta vinflaska. ;) Man fyller ju bara 20 en gång och det måste ju firas genom att gå på systemet! Haha! Kan ju tillägga för er som blev lite oroliga att jag drack inte HELA flaskan utan två glas. ;)
Finfina presenter fick jag med. :) Får se om jag kan få till en bild på dom lite senare.

Annars har det nog inte hänt så mkt i mitt liv, har haft migrän sen i lördags och idag börjar den äntligen lätta, hade en trevlig kväll hos Johanna i lördags (hög på värktabletter :P ) och sen firade mammie i söndags med m&m och f&f. :) Jobbade fredagkväll, lördag och söndag. Så ja, mitt liv i korthet sen i onsdags. :P

Idag ska jag träna! Har inte gjort det på över en vecka. :O Men har vatt förkyld och haft ont i halsen och man ska ju inte träna med ont i halsen.. Men nu skiter jag i vilket! Får ju abstinens. x) Sen ska jag plocka ner lite av mina "hemgiftsgrejer" i en stor kartong. Just nu ligger dom i olika papperspåsar, så behöver samla dom på ett och samma ställe.

Ska försöka övertala mor min att köra med mig till Kalmar imon, vill kolla efter ett par grejer som inte finns här i K-na. Vi får se om jag lyckas lr inte. ;) Men nu ska jag slänga på mig träningskläderna och traska ner till gymmet! SOLEN SKINER IDAG! :D

Bisous, bisous!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar