fredag 7 maj 2010

Fredag och sjuk

Sitter här och dricker jordgubbs te. Det är vääääääldigt sött, (jag brukar bara dricka grönt te) men tänkte unna mig själv det idag. Jag är nämligen stört förkyld, ont i halsen, hostig och känner mig febrig.. :( Blää! Var tvungen att sjukanmäla mig till jobbet idag (håller tummarna för att det löser sig för dem ändå. Dem har ju som sagt bara en timanställd - mig.). Första gången tror jag att det är. :P Haha!

Så för mig blir det bara slapp idag. Kanske ska se om det går att få igång VHSen och sen bädda ner mig i soffan och kolla på Pocahontas. :) Älskar den filmen! Den är sådär lagom ansträngande att titta på med när man är förkyld. :)












Ja, det får det nog bli! See ya!

2 kommentarer:

  1. Usch du får krya på dig.. Vet vilken ångest man får när man sjukanmäler sig men ibland måste man ju.. Ha en riktig slappdag nu :) <3

    SvaraRadera
  2. Tack hjärtat! Ska göra mitt bästa. :) Ja, precis, man är ju bara mänsklig.. :)<3

    SvaraRadera