onsdag 26 maj 2010

HUVUDVÄRK

Är hemma från jobbet idag pga migrän. :( Just nu verkar dock tabletterna som jag tagit under dagen, så har "bara" en jävulsisk huvudvärk.. Blää! Men har beställt tid hos doktorn idag, så hoppas på att få svar på vad det är för skit som ger mig denna j*vla huvudvärk. Har gått i över en månad nu med konstant värk. Inget kul alls vill jag lova! Men men...

Cissi och Marcus har äntligen fått sin lilla Wilma idag! :D Stort grattis till er!! Dock funkar inte webbisar så har inte fått se det lilla underverket än. Får hålla mig tills dem kmr hem helt enkelt. :) Åh, så roligt!

Nej, om jag skulle se om jag kan göra ngn liten nytta här hemma. Vågar inte röra mig allt för mkt då huvudet dunkar. Vad gör jag vid datorn egentligen!? Vet inte, men måste få skriva av mig lite. Värken är ju där ändå liksom..
See ya later!



F, jag tänker på dig! Du måste klara detta! Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar