torsdag 13 maj 2010

Tjockis kväll

Fick bli en Dr. Oetker (stavning?) pizza. :P Med lite extra ost och krydda. Tjock känner jag mig nu, menmen. Kollar på Grannfejden just nu, så jävla patetiska människor. x) Haha! Överkänsliga så det skriker om det. Dock är det, i brist på annat, ganska underhållande. ;) Nu vet jag dock inte vad som hände, blev tillfälligt avbrott och sen började NCIS helt plötsligt. :S Aja, jag kollar vidare. Borde väl gå och lägga mig egentligen, ska jobba 10 till 19 imon. Men tror jag fixar en stund till. ;) Måste bläddra klart i min Plaza Interiör-tidning med. Älskar den tidningen! Vill ha lägenhet nuuuuuu! Men den stora frågan återstår; plugga lr inte plugga i Kalmar till Hösten? Så svåååårt ju! Vet verkligen inte... Men har ett litet tag till på mig att fundera. Så nu tänker jag rikta min fulla uppmärksamhet till tvn igen.

Night night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar