söndag 28 november 2010

1a advent

Kyla! Kyla! Kylaaaa!

Har fått upp lite advents pynt till idag, men är lååååångt ifrån färdig. Har iaf på ett ungefär klart för mig hur jag vill ha det och vad jag behöver köpa. Ska ta det nästa vecka igen eftersom jag måste ägna denna veckan åt att rå-plugga. (Bläää!) Dagen idag har jag annars ägnat åt att plugga, städa köket och skriva på ansökan inför utlandsstudierna. Ansökan ska ju lämnas in redan på onsdag trots att vi inte ska läsa utomlands förns terminen i 2an, alltså 2012. Fast nu ska vi bara söka skola och kurserna söker vi nästa höst. Stört! Men det finns säkert en anledning till att det är ordnat så.

Nu ska jag hälla i mig lite te och sen krypa ner under täcket tsm med min ääälskade (not!) bok "International Relations: A Concise Introduction." Kmr somna snabbt iaf. ;) Natti på er! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar