tisdag 30 november 2010

Plugg..

Dagen började hyfsat bra idag. Skrev klart min ansökan, väntar bara på bedömning från mammie nu, och har läst på flitigt i ett par timmar. Nu känner jag mig dock bara trött och gnällig.. Huvudvärken ligger och lurar och jag har fått ont i nacken med. Blää! Beror nog ifs på min väldigt ergonomiska studie-ställning halvliggandes i soffan. Not good, I know. Men det är grymt skönt! 

Det blev ingen träning idag heller, tänker inte ens ursäkta mig själv. Ska ner och möta Emma vid stationen senare så jag kmr röra lite grann på mig iaf. Får ta igen det nästa vecka, har ju egentligen inte tid nu innan tentan ändå. Så då har jag väl gnällt av mig lite. Ska se om jag kan leta upp motivationen igen, han sprang och gömde sig ngnstans. Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar