torsdag 18 november 2010

H E L P !

I'm in need of computer support!!
(Fel stavat?) Min dator funkar inte alls som den borde.. :(
Jag bjuder på lunch om du kmr hit och FIXAR den! ;)

Min dag kmr annars inte bli mer spännande idag än vad den var igår. Ska sitta och plugga inför datorkunskapen imorgon, så att jag bara kan gå dit och visa vad jag gjort. Sen blir det nog en tur till affären, har lite ont om varierad kost igen. Makaroner och köttbullar i all ära, men kan bli lite för mkt ibland. ;) Och sen så SKA jag få mig själv att börja plugga inför omtentan. Iaf läsa igenom boken och sammanfatta den. Blää..

Har annars en sån härlig träningsvärk idag. Lyckades hitta rätt muskler i ryggen igår så känner mig nästan rak idag. Skönt! Tänkte ta gymmet en runda imorgon oxå, som paus i pluggandet. Kvällen kmr sen spenderas hos Josse för lite mat och Idol - myys! :) Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar