måndag 20 juni 2011

Min måndag so far

Rörmokaren har vatt här så nu är elementet helt igen. Skönt, då behöver jag inte oroa mig för ngn vattenläcka! Har packat ihop en massa kläder och burit ut i bilen och försöker nu komma på vad det är jag behöver ta med egentligen. Känns som att det är hela lghten.. Men det är ju inte hela världen om jag glömmer ngt, så långt bort ska jag ju inte. ;)

Annars har jag städat av hela lghten lite smått, dammat och dammsugit samt plockat undan det mesta. Tänkte tvätta upp mina sängkläder så att jag kmr upp till en nybäddad säng nästa gång, lr ja näst intill nybäddad iaf kmr ju sova här i natt oxå.

Till middag idag blir det kycklingfilé och haricots verts. Möms! Blir dock tidig middag så får ta mig bort till affären sen för att köpa ngt lätt att äta ikv. Det är väl ungefär så min dag ser ut än så länge. Inte jätte spännande, men det är grymt skönt att vara hemma i Kalmar.. Talk to you later! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar