måndag 20 juni 2011

Uppdatering

Ojoj! Har verkligen hamnat efter igen.. Stockholm var verkligen toppen! Vi shoppade, satt ute på ute-serveringar om kvällarna i bara linne och shorts lr klänning (sommar!) och traskade en massa. Vart som sagt super varmt och helt klart riktigt hög-sommar-väder. Innan vi åkte hem på söndagen tog vi oss en tur till familjen som Josse var barnflicka hos. Kul att se vart hon hållt hus ett helt år och träffa alla barnen som hon pratat så mkt om. Resan kunde inte blivit bättre!! Tack tjejer! <3

Ikv är jag hemma i Kalmar igen. Fick låna audin så körde upp vid 6 tiden innan. Rörmokaren kmr imon igen och ska nu laga elementet så att det inte går sönder sen till hösten när värmen kmr på igen. Halv 8 ringde han och sa att dem skulle komma. Jippie... Men men, då hinner jag få mkt gjort. Ska ju packa ihop massa kläder och grejer, eftersom jag ska vara i Jämjö i stort sett hela sommaren. Sen kmr det troligtvis en kvinna och köper mitt barbord och stolarna. Finally! Ska bli skönt att bli av med det.

Annars har jag väl inte så mkt att skriva just nu (to be honest så orkar jag inte). Kvällen har jag spenderat i soffan. Har kollat på 'Million dollar baby'. Såååååå bra film!! Sorglig (lipade hela sista halvtimmen) men BRA! Nu bör jag väl dock krypa ner till kudden så att jag kmr upp innan dem knackar på här imon. Snyggt att öppna i pyjamasen liksom - not! ;) Men sov så gott! I'll be back!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar