lördag 24 mars 2012

Löööördag...

Har försökt uppdatera med bilder från London men det vill sig inte riktigt, dem hamnar i fel ordning och krånglar.. Men ska försöka snart igen, jag lovar. Men OJ vilken helg det var!! Fantastisk! GRYM konsert och UNDERBART London!! :D Jag är hel nöjd med den resan vill jag lova! Och jag funderar redan på när jag skulle kunna åka dit igen. Haha!

Idag har jag skrivit hemtenta i Aktiekunskapen, städat och.. tjaa.. That's it! Har iaf skurat fönsterna - insida, utsida och mellan. Gamla fönster i all ära, dem är otroligt fina, men fy faen för att putsa dem. Blää! Men här är rent och fint nu iaf. Ska ta sista rycket i köket imon med sen är jag klar.

Känner mig lite smått tragisk idag som sitter hemma själv en lördag kväll medan vännerna festar på olika håll, men har varken råd lr direkt lust. Så denna helgen är det jag som är tant. ;) Hoppas på sol imon (och så minimalt lite blåst som möjligt) för hade nämligen tänkt dra på mig löparkläderna för andra gången denna veckan och försöka sätta lite fart i benen. Det är ju tyvärr såååå mkt svårare att springa ute än vad det är på bandet inne på gymmet. Helt sjukt! Det mesta sitter dock i psyket så måste försöka komma över den tröskeln på ngt sätt..

Nog svamlat för ikv. Ska avsluta min tantiga kväll och krypa ner i sängen. Glöm inte ställa fram klockan!! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar