tisdag 13 mars 2012

Wow!

Vilken helg jag haft!! SÅ J*VLA BRA!! Tack alla inblandade!! :D Tog dessutom långhelg och stannade igår med. Tog mig runt ett varv på grisarunda i de nya löparskorna och kläderna jag fick av mammie och syster, sen tog jag bussen in till stan och lunchade med Johanna och Josse på 1344. Vi placerade oss på torget i solen ett tag med innan jag skulle klippa mig. Vilket väder! Marianne klippte som alltid asbra och jag känner mig lite snygg igen. Haha! Får se om jag kanske lägger upp en bild här senare när jag duschat och så.

Nu sitter jag hemma i Kalmar igen, tog sista bussen upp igår. Ville inte åka.. Det kändes nästan sorgligt med tanke på vilken bra helg jag haft. Men bara att bita ihop. Längtar nu mest till torsdag! Ska bli så kul att äntligen få se London, och konserten vi ska på.. Åh, längtar verkligen!!

Bara för att detta räddade min morgon: vågen visade -1kg idag! Ett helt j*vla kg! Helt sjukt. Jag som har ätit och druckit så mkt gott i helgen.. Men det känns grymt bra! Har tagit igen det jag "missat" tidigare så nu har jag chans att nå mitt 2a delmål nästa vecka. Hihi!

Nehe, frukosten ligger gott i magen så nu ska jag försöka ta tag i min dag. Måste se om ngt ska tvättas osv inför torsdag. Ut i solen med er om ni kan!! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar