fredag 9 mars 2012

Packar

Håller på att packa ihop min lilla väska. Lr ja, denna helgen blir det den stora. Eftersom jag fyller år imorgon så blir det kalajs hela helgen. Imorgon ska Josse och jag fira oss tsm med tjejerna, middag hos J på stummis och sen utgång på det. Längtar som attan!! Ska bli så kul! :D Är i stort behov av en rejäl tjejkväll! Söndag sen ska mamma och jag fira oss tsm med släkten, lr ja, delar av den iaf. (Påminnelse till er i släkten som läser här: Behöver veta idag om ni kmr lr inte. Pusselipuss!) Så kmr bli en riktigt bra helg det här. :) Och på måndag ska jag klippa mig. Wohoo! Kan behöva en riktig frisyr igen, allt bara hänger... Vill ha fluff! Haha!

Jaha, nehe, jaha... Dags att slänga ihop det sista kanske så att jag inte missar bussen. Ska handla med Josse inför morgondagen dirre så lika bra att hinna med den. Ha det bäst! Puss!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar