lördag 14 april 2012

Babbel

Hade tänkt ladda upp fortsättningen av bilderna från London men det funkar inte :( Bilderna verkar vara för tunga för blogspot.. Funkar inte ens att ladda upp dem en och en. Så får väl hoppa det helt I guess. Boring though!

Igår vart det fredagen den 13e och bara för att jag sa tidigare i veckan att det brukar vara min turdag så fick jag känna på annat.. Men dagen räddades iaf av en hel kväll med finaste Josse. Vi käkade massa gott som vanligt och pratade massa skit.. Och ja, vi spårade då och då som alltid. Våra hjärnor ihop kan vara farligt. ;) Men KUL hade vi!! Tack igen vännen!

Idag städar och pluggar jag. Trodde det var söndag när jag vaknade och fick panik över att jag inte hunnit så mkt som jag tänkt, men när jag sen kom på att det bara var lördag blev jag lugn igen och somnade om en timme till. Hihi! Helgen blir som sagt annars lugn, plugg plugg och plugg står på schemat, samt lite städning då. Laddar just nu med en mega kopp kaffe för att komma igång igen.

Bladi bladi blaa... Kan nog hålla på och prata om ingenting i timmar, men är nog lika bra att jag sätter igång igen. Konstigt nog så städar inte läggan sig själv... Dåligt! See ya later! PÖSS!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar