tisdag 17 april 2012

Plugg..

.. i mängder. Blää! Men jag har själv valt att studera så egentligen bör jag väl inte klaga. Lite kul är det ju faktiskt oxå. :) Jag började bla läsa en bok igår som heter "effectual entrepreneurship" och den verkar super intressant. I alla fall de sidorna jag läst än så länge. Haha! Längtar dock efter att se hur mer och mer stryks på min att-göra-lista. Jag köpte en wallsticker från Ferm Living på jobbet för ett tag sen, den fungerar som en griffel tavla så där har jag skrivit upp alla uppgifter jag har att göra i skolan. Det är skönt att få lite struktur på det så att man vet vad som är mest aktuellt att plugga på.


Lånar bilden från Ferm Livings hemsida. Smart grej tkr jag! När jag flyttar sen kan jag bara plocka ner den och sätta upp den i nästa lägga. Perfa! Så nu ska jag sätta i gång med plugget så jag kan stryka "E-handels tenta" på tisdag. Pusspuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar