lördag 21 april 2012

Pattern

Hmm.. Jag tror jag börjar se ett mönster här. Så fort jag får för mig att göra ett inlägg så handlar det oftast om plugg. Och det är precis vad jag tänker skriva om idag oxå! För pluggar är precis det jag sitter och gör. Har precis skickat iväg min del av teori kapitlet i b-uppsatsen till tjejerna jag skriver med, så nu ska jag ta och hugga in i e-handels boken. Har tenta på tisdag.. Hjälp!! Har inte hunnit plugga särskilt mkt på det eftersom jag haft fullt upp med b-uppsats och grupparbete i organisations kursen samtidigt. Men men.. Ska ägna resten av dagen idag och hela dagen imon åt detta, sen får det gå som det går mer kan jag ju inte göra ändå. Ska nog hinna med ett par timmar måndag eftermiddag oxå, så förhoppningsvis räcker det. Annars är det ju faktiskt inte värre än att jag får göra om skiten. Omtenta har jag ju gjort förr, så... :P

Kvällen igår spenderade jag tsm med Josse (surprise surprise, hehe!). Gillar vår lilla fredags tradition vi skapat. Att sitta och plugga resten av helgen, lr jobba, känns inte lika jobbigt då. Ikv blir jag ensamen.. Ska ju som sagt plugga hela dagen och tänker göra det fram tills Baksmällan börjar på 5an vid halv 10. Har inte sett den ännu, så blev överlycklig när jag såg att den skulle visas ikv. Haha! Man blir väldigt lätt glad över småsaker när man känner sig tragisk som sitter inspärrad och pluggar en hel helg.

Nu bör jag nog återgå till boken här. Ha en bra helg vänner! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar