tisdag 21 augusti 2012

Bra dag

Har haft en sån där riktigt bra dag idag. Åkte in till staden vid ett för att luncha med Josse på 1344, sen traskade vi runt lite i butiker innan vi satte oss på 3G för att ta en kaffe, och där fick vi oxå sällskap av Johanna. Blev sittandes där ett tag och snackade massa skit innan vi traskade runt lite till på stan. Kom hem för drygt en timme sen så hela dagen har jag spenderat på vift. Men kändes riktigt bra att få umgås lite med mina finingar idag, precis vad jag behövde! Tack tjejjor! Tog det lugnt med shoppandet då jag vill spara inför  trippen till Sthlm men ett par mjukis byxor och en keps fick följa med hem. Kepsen ska jag ha när jag springer tänkte jag, är ju bra både om det regnar lr är solsken, och byxorna har jag länge gått och klämt på och sagt att dem verkar sköna, Josse fick mig att prova dem idag och mkt riktigt skönare byxor får man leta efter. :) Nu ska jag fixa till lite middag, sen blir det slapp i soffan resten av kvällen. Puss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar