onsdag 29 augusti 2012

Tvätt

Godmorgon världen! Jag har faktiskt varit uppe i över en timme redan, mamma är världens bästa och har väckt mig med frukost två dagar i rad nu. Det blir ju så mkt lättare att stiga upp i tid om frukosten är serverad och man dessutom får sällskap och slipper äta själv. Tack mammie!

Planerna idag är att tvätta, köra mina byxor i back-to-black så dem är fina till helgen, börja packa väskan och sooolaa. Så blir en ganska lugn dag för min del. Var på stan med mina finingar Johanna och Josse igår. Vi traskade runt lite på stan, tog en sen lunch på 1344 och sen en lååååååång kaffe på 3G. Myspys värre! Sen fick det bli ett sista träningspass inför Tjejmilen, 30min intervaller på bandet och lite arm- och magstyrka. Vågar inte köra för hårt så att jag har träningsvärk lr är stel på lördag. Hade egentligen velat springa en mil till innan, men finns ingen tid så får nöja mig med detta.

Magen pirrar annars lite nu inför helgen. Hihi! Ska bli så kul!! Loppet ser vi ju mer bara som en kul grej i år, men är ju ändå lite nervös att det ska gå helt åt pipsvängen. Och sen själva grejen med alla människor och runt omkring gör en ju oxå lite nervig. MEN ska som sagt bli riktigt kul! Och jag är grymt glad att vi bestämde oss för att göra detta. :)

Nu väntar tvätten, så lika bra att hugga in. Ha det bäst! Puss!



1 kommentar: