torsdag 23 augusti 2012

JagHjärtaStaggis


Jaha, nehe, eftersom jag verkar älska att bo i en väska och åka fram och tbk så beger jag mig hem till Staggen igen efter 3 dagar pa Jämjö. Haha! Ska inte åka riktigt ännu, måste duscha och så först. Sen blir det ju kräftskiva hemma hos Hanna och Fredrik på lördag så blir bara kort visit i Kalmar oxå. MEN det är grymt skönt att få vara lite hemma - jag älskar min lilla lägga! 

Tjejmilen närmar sig med stormsteg och träningen igår gick as dåligt vilket kändes jätte jobbigt. Men lönen kmr imon och då ska jag köpa mig ett par kortare byxor att springa i och nya hörlurar och göra ett nytt försök på lördag lr söndag. Då SKA det gå vägen! Det måste det. Visserligen har min lilla kära mamma rätt när hon säger att det är bättre att det går dåligt nu för då går det bra när det verkligen gäller. Får helt enkelt försöka ta åt mig av det. 

Nu får det bli duschen här. Puss på er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar