fredag 21 september 2012

Fredagsmys

Älskar mina nya små tabletter, migränen lyckades inte bryta ut! (peppar peppar) Nu har jag tagit mig en lång varm dusch och hoppat i mina nytvättade mjukiskläder. Då min fredagsmys-date har det gött i Italien för tillfället så får jag mysa för mig själv. Men är kanske lika bra det, har känt mig ganska kass idag (förutom migrän känningen). Pratade med fina Johanna om att ev. gå på bio men lika bra att se till att bli riktigt frisk igen och dessutom dumt att smitta henne. Så här är jag, all alone, och ska mysa ner mig i soffan med lite varm o´boy tänkte jag och kanske en skiva filmjölkslimpa, och kolla på "Och så kom Polly". Låter inte helt fel ändå. :) Tänkte bjussa på lite bilder idag eftersom jag är så dålig i vanliga fall, tom bilder på mig själv så håll till godo!

Såhär ser min lilla anti-migrän dos ut numera.
Pillernarkoman var det ja...

Just gotta LOVE mjukiskläder!

PUSS på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar