måndag 29 oktober 2012

Husdjur

Halvligger i soffan och pluggar idag. Har tenta på fredag.. Känns just nu sådär, då jag har problem med att plocka ut det som är viktigt i artiklarna. Dem kan ju fråga precis vad som helst om dem. Men men, ska förhoppningsvis lösa sig.

Kom på tidigare idag att jag vill ha ett husdjur. Har tänkt på det länge att jag saknar det, men idag blev det en konkret tanke liksom. Innan har jag ju kunnat komma hem ibland till min lilla Junior iaf men nu när jag inte kan det längre känns det riktigt tomt.. Detta tåls definitivt att tänkas på. I denna lägenheten får jag ju inte ha husdjur men när jag pluggat klart (vilket närmar sig med stormsteg) så måste jag ha en ny lägga, så då hoppas jag på att kunna skaffa en liten kompis. :)


Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar