måndag 1 oktober 2012

Omotiverad

Har suttit ett par timmar på bibblan idag med grupparbetet. Tkr att det går ganska bra för oss. (peppar peppar!) Ska till Borås för intervju på fredag, spännande! Fick annars IDAG redan på att jag ska skriva tenta nu på lördag.. Jävla pucko lärare! Har tidigare fått meddelande om att det preliminärt blir då men då jag inte fått ngt svar på mejl lr ngt annat meddelande på att det blir av så har jag trott tvärtom. Så nu måste jag lägga i högst växeln och plugga järnet.. Suck! Hade det inte varit för att programmet jag läser inte finns ngn annanstans så hade jag bytt skola. Är så trött på den dåliga framförhållningen! (Det är ju inte första gången det händer...) Tkr det är respektlöst mot oss som studerar. Nonchalant.

Aja, bara att bita ihop göra sitt bästa, I guess. Behöver egentligen både diska och städa oxå men motivationen är som totalt bortblåst, och jag vill bara ligga på soffan och stirra på tvn. Är inte så bra på att hantera stress känner jag....

Åh, telefonen pep till med ett meddelande om att jag kan hämta min nya jacka som jag beställt! Så det ska jag cykla och göra med en gång. :D Lite lycka här i tristessen. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar