tisdag 20 november 2012

Rehab

Är fortf kvar pa jämjö. Jobbade i helgen, och var på bio med Johanna i lördags, sen orkade jag inte sätta mig på bussen hem i söndags. Så igår följde jag med mamma till Khamn en runda, tränade på MIC på kvällen och har helt enkelt bara umgåtts med mor och syster. Härligt värre! Är skönt att komma ifrån allt ibland. Men idag är det slut på rehaben och jag måste åka tbk till Staggen. Batteriet är omladdat så det känns ändå bra.

Blev inget bakat förra veckan men har iaf handlat det jag behöver så ska ta tummen ur nu i veckan. Kanske tjuvstartar ikv rent av? :) Vi får la se. Annars är det dags att börja plugga på riktigt inför tentan vi har snart i International Business Law. Det har både sina för och nackdelar att släppa allt ett par dagar såhär, det är skönt att få vila upp hjärnan lite men samtidigt blir det ju mer att göra på kortare tid.. Men jag tar hellre det, för jag måste ha små avbrott då och då annars funkar det inte alls.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar