fredag 12 februari 2010

Fredagkväll

Sitter nu och kollar på let's dance efter en låååång dag at work. Var ganska segt idag. Fast då och då hade vi fullt upp(!). Det är precis som om folk väntar på varandra utanför och när dem är tillräckligt många så går dom in :P Haha! Jobbar imon och på söndag med, sen är jag troligtvis ledig fram till onsdag då jag ska gå på Anders schema eftersom han (den lyllosen!) ska till solen och värmen en vecka. Vill oxå! :( Men ska ju tjäna en massa pengar ist. Så jag kan åka sen! ;)

Uppsala blir det inget av i helgen eftersom jag jobbar, men förhoppningsvis ska jag iaf kunna åka till Uddevalla nästnästa helg. :) Btw, Johanna och Fredrik är på förlossningen! Så nu väntar vi bara på besked. Spännande!! :D

Nu ska jag fortsätta att vänta och under tiden njuta av let's dance, lite riesling och min mörka choklad.
Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar