torsdag 11 februari 2010

Prinsessan på ä... Lypsylet!

När jag vaknade (blev väckt av mamma) i morse så upptäckte jag att det som legat och tryckt min i ryggen hela natten var ett lypsyl. :P Har vaknat flera ggr under natten och ist för att sätta mig upp och plocka bort det som varit obekvämt har jag bara vänt mig om och somnat om igen.. Ibland undrar jag hur min hjärna fungerar x) Men jag är väl ingen prinsessa då eftersom jag kunde somna om gott igen. Haha!

Idag börjar jag inte förns klockan 15. Skönt! Ska försöka pallra mig ner till gymmet efter jobbet tänkte jag. Träningsvärken är ju borta igen. :P Längtar efter att snön ska försvinna nu! Vill ju ut och springa på "riktigt", löpbanden är så trååååkiga och crosstrainern (stavning?) börjar bli lite enformig. Dock ger den ju super bra träning.

Nu ska jag kila in i duschen,
Ciao!



Ge mig vår nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar