lördag 27 februari 2010

27 februari

Intresseklubben antecknar: Har tappat ett par cm till! :D Underbart! Dock verkar jag ha nått fram till min "platå". (blev osäker på stavningen, men tror ni förstår) Men vikten behöver säkert bara en liten extra knuff förr att fortsätta gå neråt igen. :)
Ska börja hålla koll på hur många kalorier jag trycker i mig egentligen. Finns risk för att det är mer än vad jag gör av med... Och då är det ju inte så lätt att gå ner i vikt ;) Nu ska jag sluta prata vikt för idag, så ni inte blir uttråkade. Haha!


Ikv blir det såklart MF och sen tänkte jag fortsätta med filmen på 3an. På smällen. Hoppas den är bra! :) Tappade helt vad jag hade tänkte skriva egentligen, så ni får nöja er med detta. :P Köpte förresten en supersöt bolero idag medan jag väntade på bussen hem från jobbet. Tog bild på den innan men lägger upp den imon, orkar inte leta upp sladden just nu. x) *lat ggr tusen*


See ya!

IMORGON kmr Alexander hem! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar