måndag 15 februari 2010

Positiva måndag

Idag kmr ett typiskt "intresseklubben antecknar"-inlägg, men är väldigt stolt över mig själv att jag har lyckats. Lite får man skryta ibland. ;)

Jag har nämligen tagit mig själv i kragen och mätt "mina omfång" idag. Och sen jag började min väg mot viktminskning i början av november (-09) har jag minskat 7kg i vikt, 10 cm midja, 10cm "valk", 5cm på varje arm, 3 cm på varje lår, 4cm stuss och 6 cm under titsen. :D Är supernöjd med detta! Har ju dessutom byggt lite muskler samtidigt, så vissa centimeterar blir ju plus minus noll, men har ju ändå lyckats minska. Yey! Bara en liten bit kvar nu! :D

Är ledig idag, så ska passa på att pallra mig ner till gymmet senare. Längtar efter att snön ska smälta bort, så jag kan börja springa och powerwalka ute...
Är annars på löjligt bra humör idag. Vet inte vrf. Vi får väl se hur länge det håller i sig. :P Nej, nu ska jag sluta upp med detta ego-inlägg och fixa till min lunch.

Ha det!




I fredags (12/2) 20:42 kom äntligen Alexanders lillasyster - Louise. :) 49cm och 3170 gram.


~Lilla Louise~

Stort grattis till Johanna och Fredrik!
Och förstås, till den stolta storebrodern oxå :)
Y


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar