fredag 11 juni 2010

Design

Kul med lite nya bloggdesigner att välja på! :) Dock är jag väl ingen hejare på detta, men denna kändes lite somrig så bloggen får se ut såhär just nu. ;)

Igår firade vi Alexander som tog studenten. :D Längtar tillbaka.. Dock låg jag ju sjuk då men ändå. Hade iaf mkt trevligt igår! :) Fick träffa lilla söta Louise med för fösta gången. Underbar unge! :* Tror att A var rätt nöjd med, trött som f men nöjd med kvällen. :) Får se om jag fixar att lägga upp ngr bilder sen.

Idag ska jag in och käka lunch med familjen Ahlstedt. :) Vet inte vart än, men det kmr bli trevligt. NU ska jag försöka städa mitt rum och höja volymen på musiken. Waka Waka (This time for Africa) med Shakira är en suuuuuper bra låt! Finns på Spotify. :)

See ya!

1 kommentar:

  1. Det blev ju snyggt! Somrigt.. Ska lyssna på den låten nu :) <3

    SvaraRadera