fredag 18 juni 2010

L

Håret blev lite mörkare än min naturliga färg, but I love it! Är verkligen supernöjd. :D Var lite nervös annars ett tag.. Iom att Marianne svepte in slingorna i folie så såg jag bara den mörka färgen och det såg väääääldigt mörkt ut. :S Men när hon sen tvättat ut allt och fönat det så såg det perfekt ut! Precis som jag hade tänkt mig! :)

Dagen igår bestod av en liten sväng på staden och mys med lilla Louise. :) På kvällen blev vi bjudna på grillad lax av grannarna, så då satt vi ute på gården och åt. Super gott var det! Och Louise somnade i mitt knä, massa mysigt.

Idag ska vi gå en sväng och kolla på lite inredningsbutiker som finns här men inte hemma. Vid två ska vi dessutom vara barnvakt åt L medan Johanna tar sig en sväng till frisören. Hoppas att L går med på detta bara. Det är inte alltid hon vill vara utan mamma så länge. Men det ska nog gå bra, det gick rätt bra igår när jag bar runt henne. Tror vi lägger henne i vagnen och traskar bort till Himla Outlet.

Usch, nu regnar det ute.. :( Igår var verkligen kanon väder, jag gick i shorts och linne hela dagen. Aja, får hoppas att det är bra väder imorgon iaf. Då ska vi in till ett par kompisar till J och F för att käka lite lunch och sen ska vi kolla på bröllops-kortegen (stavning?).

Nu kmr nog snart Alexander tbk. Nyklippt och nyslingad. See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar