tisdag 15 juni 2010

Städ-dag

Håller på att städa mitt rum.. Boring! Men men, åker till Uppsala imorgon så då är det ju lika bra att röja upp lite innan. ;) Ska in till staden sen när älskling slutat jobba för att köpa dop-present till Louise. Ska ta en sväng in på Vero Moda med, fick nyss ett härligt sms därifrån. R E A!! :D Haha!
Sen ska DinSko få ett argt besök med, min nya fina skor gick sönder när jag skulle plocka bort alla onödiga små lappar som sitter fastklistrade på insidan. Grrr! Hoppas på ett nytt par..

Innan jag åker imorgon kväll ska jag till Marianne och färga håret! :D :O Nervös typ! Ska mörka ner det till min naturliga färg ungefär och göra ljusa slingor. Är så trött på den färgen jag har nu, vill testa ngt nytt. Lr ja jätte nytt kmr det ju inte att bli men en förändring iaf. Dyrt kmr det att bli dock.. :S Usch, vågar inte ens skriva vad det kmr att gå på. Men ibland kan man behöva lägga ner lite pengar för att det ska bli bra, och det är ju inte så ofta jag färgar håret hos ett proffs (har aldrig hänt tidigare).

Nu kmr nog snart mamma och vill se resultat på min städning, så får väl fortsätta. ;) Höres!

P.S. Fick mitt sommar schema igår. Helt okej, är ledig 2 (ibland 3) dagar varje vecka, dock inte en enda ledig helg. :S Men det blir ju pengar iaf. :) Och jag kmr dessutom behöva byta bort en helg i augusti, då Maria och Stefan ska gifta sig. :) (Vilket påminner mig om att jag måste köpa tyg till min klänning och lägga på ett kol! Omg! :S )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar