tisdag 29 juni 2010

Thx

Har legat i solen hela dagen idag. Så underbart! :D Nu har jag dock krupit in i skuggan på altanen, vill ju inte se ut som en kräfta. ;) Imorgon blir det jobb igen till och med fredag, sen är jag ledig 3 dagar (!) Enda helgen på hela sommaren som jag är ledig både lördag OCH söndag. :O Mor, jag och syster skulle väl försöka hitta på ngt iaf, vad det blir återstår att se. :)

Btw, TACK alla för en underbar midsommar!! Hade super trevligt! Och hoppas ni också är nöjda. :) (Tror inte ens hälften av er läser detta men iaf.) Mådde som jag förtjänade dagen efter, men det var värt det. Haha! Blir förhoppningsvis fler sådana kvällar i sommar. :D Och nästa gång ska jag med bada. ;)

Sämst på att blogga som vanligt, men nu ska jag försöka hitta på ngt annat en stund. ;* Ciao!
























Sol, (och värme) senaste numret av mina tre favorit tidningar och Hawaiian Tropic Beach Balm - och min dag kan knappt bli bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar