torsdag 17 februari 2011

En bra rubrik

Börjar bli lite småtrött nu. Föreläsning idag mellan 1 och 4. Skönt med sovmorgon! (Som alltid) Ikv har jag bara legat död i soffan. Huvudvärken sitter kvar och jag är rädd att det är ett rejält migrän anfall på g. Håller tummarna för att det håller sig borta. Som toppen över i:et har jag fått ont i nacken med. (Kan ju bero på huvudvärken kanske) Iaf.. nog gnällt för ikv. Ska alldeles strax pallra mig ner i sängen och sova gott.

Imorgon ska jag städa, städa, städa. Storstädning med andra ord! Och senare kmr jag få finbesök av självaste Josefina. Jag tror att jag ska försöka mig på att göra lasagne (får se hur den planen slutar) och sen är det Let's dance och skitsnack som står på schemat. Kmr bli en bra fredags kväll helt klart! Sleep tight!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar