tisdag 8 februari 2011

Tisdag

Seminariet är avklarat. Gick väl sådär. Men det är gjort iaf - skönt! Emma och jag "lyxade" till det med Max till lunch. 900 kcal jag tackar jag. Usch! Inte okej då jag inte tränat på en och en halv vecka. Ska försöka mig på en runda till gymmet typ imorgon tror jag, behöver ju ha ngn slags paus i tenta plugget. Annars är det heldag med tenta plugg som gäller imorgon. Även på torsdag och fredag. Och självklart resten av dagen idag. Suck!

Ska kila ner till tvättstugan innan jag börjar tänkte jag och se om det finns ngn tid till mig. Börjar bli kris nu. Tur att det inte är mer skola innan lördag iaf. :P

"Råkade" visst ägna mig åt annat en stund. Är så trött att jag inte orkar koncentrera mig ens på att blogga. Men har iaf varit nere i tvättstugan och den var t.o.m ledig idag, så har slängt i 1a maskinen nu. Så nu tänkte jag fixa mig lite mellis (och kaffe!) och sedan hugga tag i organisationsteorierna. Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar